هر سحر منتظر یار نباشم چه کنم؟

هر سحر منتظر یار نباشم چه کنم؟

هر سحر منتظر یار نباشم چه کنم؟

 


هر سحر منتظر یار نباشم چه کنم؟                        من اگر اینهمه بیدار نباشم چه کنم ؟

گریه بر درد فراق تو نکردن سخت است        خونجگر از غمت ای یار نباشم چه کنم؟

عده ای بر سر آنند اسیرت نشوند                          من بر آنم که گرفتار نباشم چه کنم؟

تو چه کردی که من ازخواب و خوراک افتادم       راستی، اینهمه بیمار نباشم چه کنم؟

چهارده بار خدا عاشق تو شد من اگر                  عاشق روی تو یکبار نباشم چه کنم ؟

ابرویت تیغ مصری است که جان میطلبد                  به طلبکار بدهکار نباشم چه کنم؟

خواستم نام مرا هم بنویسند همین                            سر بازار خریدار نباشم چه کنم ؟

من اگر مثل تو هر صبح و غروبی آقا                  فکر بین در و دیوار نباشم چه کنم ؟

حمید رضا برقعی

 

 

 

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : آرمین حسینی
تاریخ : سه شنبه 18 آذر 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: